Nou canvi

Em sembla que estic passant per l'adolescència bloquística. No m'acabo de trobar bé amb la meva imatge i sovint necessito canviar de roba o de pentinat.
A veure si aquest disseny dura més i m'hi trobo millor.
Perdoneu les molèsties.

3 comentari/s:

Anònim ha dit...

Bufff!! Amb tants canvis al final perdràs els fidels seguidors del teu blog... quan ja ho tens pim-pam, ens canvies el format i apa, torna-hi una altra vegada...

Quan acabarà la teva adolescència? Falta molt encara?

Anònim ha dit...

Marcel
A mi m'agrada, aquest disseny. El trobo més formal, no?, més "seriós" en el sentit que no tracta temes banals, com en aquells blocs que acostumen a ser molt visuals per tal de pal·liar la manca d'interès del seu contingut. Com sempre, a favor dels canvis en positiu. Salut i que vagi molt bé la cursa. Els seguidors de l'AIXÍ I TOT esperarem la crònica els dies següents.

Xavi ha dit...

A mi m'agrada poder llegir negre sobre blanc, o color fosc sobre color clar. Aquest disseny em va agradar de seguida. És la plantilla Forte per si a algú li interessa. L'anterior no em convencia gens.
A més, aquests canvis també em permeten experimentar i aprendre remenant les entranyes de l'Internet. I això un complet ignorant en el camp informàtic!