Sobre HootSuite

Noves eines i aplicacions apareixen a ritme trepidant a Internet. No t'ho atrapes. Això fotarà un pet. Des de fa uns quants mesos ja inverteixo molt més temps a Twitter que a Facebook. Sempre hi haurà una eina que superarà l'anterior. El 2.0 és imparable.
Des de fa algunes setmanes m'he enamorat. Hootsuite em permet agilitzar la feina i gestionar diferents perfils de Twitter i pàgines de Facebook al mateix temps. Entre moltes altres coses. Amb un cop d'ull veig tot el que m'interessa, explicat pels canals d'informació que jo he seleccionat. @gencat ha fet una guia d'ús molt interessant.
Sense haver d’instal·lar cap programa, ja que és un servei d’accés en línia, amb Hootsuite s'editen de forma fàcil i intuïtiva diferents comptes i perfils. Hootsuite és un entorn d’edició que ens estalvia de treballar directament sobre l’aplicació principal (Twitter, Facebook, Linkedin…) Tot en un.
Segur que d'aquí un temps ho superaran però, de moment, Hootsuite em manté informat molt eficientment.