Sóc triatleta

He finalitzat una prova de triatló: nedar, bici i córrer. Dissabte 30 de juliol, el Superesprint Popular de Banyoles, juntament amb gairebé 400 més. Una bona prova per al meu debut en triatló, amb distàncies molt curtes. No és un Ironman - ni molt menys! - però per algun lloc es comença. Més tard, s'han fet proves classificatòries per al Campionat d'Espanya i, diumenge 31 de juliol, Copa d'Europa Premium (natació: 1,5km / ciclisme: 40km / cursa a peu: 10km) amb la presència del campió del món Javier Gómez Noya, entre altres atletes destacats. Banyoles, capital del triatló.
Fa temps que corro i vaig en bici però, a principis d'any, nedava com un gosset i no feia ni dues piscines seguides. Amb la lesió crònica al peu, em vaig tirar a la piscina amb l'objectiu d'aprendre a nedar i fer un triatló. Repte aconseguit.
Se m'ha fet molt curt. Amb ganes de repetir i augmentar distàncies. Per aprendre els mecanismes, aquest tipus de prova m'ha anat perfecte però m'han faltat metres per buidar-me. Hi haurà una propera vegada.

Classificació Masculina (en natació, tinc marge per millorar)