Mitja Marató de Granollers

A les 8 de matí, diumenge de Carnestoltes, cap a Granollers. La Mitja Marató amb més prestigi de Catalunya s'ha celebrat aquest matí amb un gran èxit de participació, amb 5.000 corredors inscrits. La cursa l'ha guanyada l'atleta de Kenya Samuel Wanjiru amb amb un temps de 59 minut i 26 minuts. El récord del món el té ell mateix amb un cronòmetre de 58:35. Amb els 59:26 ha batut el récord de la prova vallesana en mans, fins ara, de Haile Gebrselassie. El prestigi de La Mitja es deu, en part, a la presència de grans estrelles de l'atletisme. En l'edició del 2007, per exemple, hi van participar Stefano Baldini, campió olímpic de Marató, i Marta Domínguez.
En l'edició d'aquest any hi ha hagut uns temps molt bons. Cal destacar que mai abans ningú no havia corregut per sota de l'hora en cap mitja marató, ni a Catalunya i a l'estat espanyol. Les quatre primeres posicions les han ocupades quatre kenyans, el 5è lloc ha estat per Txema Martínez i el 6è per Roger Roca. Però l'altra cursa la correm tants i tants aficionats com jo que fem el que podem. Jo vaig fer els 21.097 m. amb 1:31:28, en la posició 1094. Les meves espectatives eren baixar de l'hora i mitja però vistes les circumstàncies, em dono per satisfet. Crec que tinc aquest objectiu a tocar. Dissabte a la matinada al ball del pavelló ja firmava la cursa que he corregut.
Cames carregades i cansament acumulat però content d'haver-me superat. Una vegada més.