El dia que vaig néixer

Per on passava el món el dia que vaig néixer? Algunes curiositats es poden trobar a la web kakorama.
El dia del meu naixement era un dijous, els Bee Gees ocupaven el primer lloc de les llistes d'èxit i, aquell any, una dels meus films de culte, The Deer Hunter, guanyava l'Oscar a la millor pel.lícula. També he descobert que Umberto Eco, Diane Keaton i Marilyn Manson van néixer el mateix dia que jo. I la base de dades no deu tenir moltes entrades espanyoles i catalanes perquè se'ls ha escapat que el rei Juan Carlos II, el Campechano, també va néixer aquell dia.
La lluna estava creixent aquell dia i, en l'astrologia egípcia el meu signe seria el Nil. Molt interessant.
Si hagués nascut a Mart, tenint en compte que un any té 687 dies, jo només tindria 16 anys. A Mercuri tindria 125 anys i el meu proper aniversari seria l'11 de maig de 2008.
Ara viuré més tranquil amb tota aquesta informació relativa al meu naixement.