10 km urbans de Manresa

Diumenge 25 d'octubre de 2009 es van disputar els sisens 10 km urbans de Manresa, un circuit íntegrament per dins de la ciutat. Les inscripcions es van haver de tancar dies abans del previst degut a la gran demanda. Quan em vaig voler apuntar ja havia fet tard, però igualment vaig córrer sense xip ni dorsal. La cursa és organitzada pel Club Atlètic Manresa.
Uns 700 atletes preníem la sortida a l'inici del Passeig Pere III, gairebé a dalt la Carretera de Vic. Després d'alguna volta al Passeig, enfilàvem Carretera de Vic sentit nord, La Salle, Av.Bases de Manresa (UPC), Carrer Barcelona, cap a baix a la Joviat i tornar a pujar cap al Passeig on acabàvem a Crist Rei. 10 km de circuit força ràpid.
La cursa la va guanyar Pol Guillén amb un temps de 30:05. Personalment, vaig fer un temps de 42:04, corrent una mica per sobre dels 4 min/km. Això significaria la posició 165 dels 640 arribats. En els 10 km, els 40 minuts marquen la barrera entre els que estan molt forts i els aficionats del "pelotón". Córrer per sota dels 4 min/km és anar molt de pressa i haver entrenat molt. Ara per ara, no és al meu abast.
Era el meu comiat temporal de les curses. Estaré una temporada fora de joc.