Viatges a Itàlia

Alguns dels millors viatges els he fet a Itàlia. La primera vegada que vaig anar a aquest país ja em va captivar. A mesura que n'he anat visitant diverses parts l'he anat coneixent, hi he anat trobant matisos. I el que encara em falta.
Sovint escric un petit quadern sobre els llocs visitats. També és el cas d'algunes de les escapades italianes.

L'Alguer i Sardenya
Novembre de 2005
L'Alguer, Sassari, Castelsardo, Porto Cervo, Olbia, Bosa.

Roma-Firenze-Venezia
Setembre de 2006
Roma, Arezzo, Siena, San Gimignano, Volterra, Firenze, Bologna, Ferrara, Mantova, Sirmione, Verona, Vicenza, Venezia, Treviso.

Costa adriàtica
Abril de 2007
Rimini, San Marino, Urbino, Pesaro, Ancona, Macerata, Assisi, Perugia, Bologna, Modena, Imola, Ravenna.

Llombardia
Octubre de 2007
Brescia, Cremona, Busetto, Parma, Milano, Monza, Bergamo.

Sicilia
Novembre de 2007
Palermo, Monreale, Caccamo, Cefalú, Piazza Armerina, Caltagirone, Siracusa, Noto, Ragusa, Comiso, Agrigento, Corleone, Tràpani, Èrice.

2 comentari/s:

maria ha dit...

Xiquet, te la coneixes millor que jo que visc ací fa deu anys...hi ha un fum de llocs que has visitat que jo encara els tinc pendents.

Anònim ha dit...

Xavi, demà marxo cap a l'Alguer, i aquest diari ens anirà de perles!Sort n'hi ha dels teus enregistraments, si més no ja sabrem uns quants bars on fer-hi ambient!Arrivederci