Mitja Marató de Berga

Avui a les 10 del matí s'ha donat la sortida a la Mitja Marató de Berga. El circuit transcorre per dins de Berga en els 7 primers quilòmetres i tot seguit enfila la carretera cap a Avià i l'Espunyola. El recorregut no és gaire pla i compta amb força desnivells. Això fa que els temps aconseguits no siguin massa bons. La prova és organitzada pel Club Atlètic Berga i forma part del 2n Challenge de Mitges Maratons Gran Premi Diputació de Barcelona.
Personalment, estic molt satisfet de la cursa que he fet. Com a tota cursa sempre hi ha un però. En el meu cas és que he sortit massa fort, a 4 minuts per quilòmetre, un ritme que sabia que no podia mantenir. Falta d'estratègia. Però ho he defensat bé. La classificació oficial em marca un cronòmetre de 1:30:18, un temps excel.lent que no preveia de cap manera. Torno a rebaixar en més d'un minut el meu millor temps en Mitja Marató. I em quedo a les portes de baixar de l'hora i mitja. Bones sensacions, bon matí d'esport i satisfet de com m'he trobat i haver-me superat una vegada més.