Godot vas tard

L’escriptor berguedà Jordi Cussà i la companyia Anònim Teatre van estrenar el dissabte 1 de novembre Godot vas tard, al Teatre Municipal de Berga. L'obra és escrita i dirigida per Cussà i és una continuació o revisió del clàssic Tot esperant Godot, de Samuel Beckett. Obra que Anònim Teatre ja havia representat anys enrere. És una obra plena de jocs de paraules, diàlegs delirants i comicitat surrealista. Teatre de l'absurd.
A Godot vas tard hi van intervenir 5 actors. Vaig quedar impressionat de les dots interpretatives de tots 5 i el gran treball que hi han posat en la preparació de l'obra. No pretenc fer cap tipus de crítica simplement perquè sóc un ignorant en el tema. Sí que sé que m'ho vaig passar molt bé. Qui va anar al Teatre Municipal esperant una obra convencional amb plantejament, nus i desenllaç segur que en va sortir decepcionat. Jo simplement vaig anar a gaudir del que m'oferís l'obra i els actors, no pretenia entendre ni trobar explicacions de res.
Feia dos anys que Anònim Teatre no estrenava un obra. La darrera va ser Íntima tragèdia que es va representar per darrera vegada fa un any a Berga.
Aquest 2008, Anònim Teatre celebra el seu trentè aniversari. Tràfec Teatre està de gira amb la seva obra Frederic..a i La Farsa celebra el seu cinquantè aniversari amb gran vitalitat. El teatre passa per molt bon moment a Berga.

1 comentari/s:

Anònim ha dit...

La veritat és que sí, que ho van fer molt bé, malgrat que jo no hi era... hehe! Destaco l'actuació de l'Ariadna, que, per a mi, es va graduar. M'alegra veure com el teatre a Berga gaudeix de tant bona salut entre els grups que hi ha, els joves que pugen, i la dedicació i empneta que hi posen tots els que en formem part. Enhorabona a totes!