Després de 20 hores de nevada feble però ininterrumpuda no me n'he pogut estar d'anar a fer un volt per la meva ciutat. Conscient que la que ha caigut avui la veurem poques vegades.
Sílvia Orriols, a la guerra amb la CUP de Berga
Fa 18 hores
0 comentari/s:
Publica un comentari a l'entrada