Sobre actituds 2.0

Després d'algunes recents experiències a la xarxa, el cap s'ha posat a barrinar i anaven apareixent reflexions sobre el 2.0. Doncs això, que he anat fabricant una llista sense pensar-ne dues vegades l'estructura.

Facebook
  • No felicito ningú en obert pel seu sant o aniversari.
  • Si m'arriba alguna petició d'amistat d'alguna empresa/asociació/producte la ignoro per defecte. Els perfils són només per persones humanes. Es pot crear una pàgina o un grup. No és nou.
  • No m'agrada que m'etiquetin en fotos o vídeos. I no ho permeto.
  • Esborro totes les invitacions a esdeveniments. No hi crec.

Twitter
  • Trobo de gran utilitat les llistes i els hashtags. I m'aprofito de les avantatges. Amb Hootsuite, per exemple.
  • No dic "Bon dia".
  • No penjo fotos ni vídeos des del mòbil. Perquè no puc. La vaig cagar en la compra del meu últim Samsung.
  • La proporció 80-20 la trobo raonable. 80% d'actualitzacions sobre esdeveniments o temes diversos i un 20% sobre temes personals per humanitzar una mica el compte.
I en general
  • Si se'm pregunta, intento respondre sempre (correu-e, missatges interns...)
  • Em registro a tot el que surt (Netvibes, Foursquare, Linkedin...). Moltes vegades ho deixo oblidat durant molt temps i, altres, per sempre més.
  • Sóc més a Twitter que a Facebook