Oceà, al Versus Teatre

No havia tingut encara l'ocasió d'anar a veure mai cap obra al Versus Teatre. Dijous 8 d'agost, em vaig estrenar amb Oceà, adaptació de la novel.la d'Alessandro Baricco. Dia de l'estrena, també, per a Retret Teatre.
En aquesta història hi apareix de gent estranya que busca el mar per foragitar les seves pors, sentiments amb els quals pot connectar qualsevol espectador. Sempre transcorrent en els límits entre el somni i la realitat. Fa uns anys, vaig llegir la novel.la de Baricco (aclaparat per Seda) i, globalment, em va agradar, malgrat ser una lectura exigent.
Sota la direcció i adaptació d'Ivan Padilla, 6 actors a l'escenari durant 60 minuts: Francesca Vadell, Bàrbara Roig, Lara Díez, Ramon Bonvehí, Dani Ledesma i el mateix Ivan Padilla. Tots ells cares noves, per a mi. El personatge número 7 és Cels Campos, a l'escenari però només expressant-se amb el seu piano i la música que ha compost expressament pel muntatge. El tema principal guanyarà l'Òscar a millor cançó d'obra de teatre de petit format. Bellesa.
Una manera molt propera de viure el teatre i una obra molt diferent. Sala petita i butaques als dos laterals de l'escenari. Els actors, a tocar. Fins el 29 de setembre.

1 comentari/s:

Anònim ha dit...

Vaig escriure unes cançons basades en "Océano Mar", de Baricco. Es poden escoltar aquí:
http://pensionalmayer.wordpress.com/