5a de Lost

Què té aquesta sèrie perquè atrapi a tanta gent? Aquesta és la gran pregunta. Els seguidors de lost estem una mica malament. Si esteu aprop d'una conversa entre losties i no heu vist mai la sèrie ja podeu escapar-vos i deixar-los en el seu món. O millor: ja podeu córrer a buscar la 1a temporada i començar a empassar-vos capítols.
Als USA va començar la 5a temporada el 21 de gener de 2009. Consta de 17 episodis. La sèrie ja té un final definit. Serà el 2010 amb la 6a temporada. En aquesta 5a temporada, s'utilitzen diverses línies temporals per narrar la història. Això és una constant a Lost. Pel que es veu en els primers capítols, nous personatges com Charlotte, Miles o Faraday prenen més protagonisme, juntament amb els habituals. El ritme és trepidant i desconcertant com sempre. Creen molts interrogants i en resolen pocs. En molts moments, tinc la sensació que em perdo i que la cosa s'embolica més i més. Però, així i tot, cada vegada m'agrada més.
El complexe i críptic desenvolupament de Lost ha fet que cadascú creïi la seva teoria per explicar els enigmes de la sèrie, com en el seu dia va passar amb Twin Peaks. Aquestes teories intenten explicar els interrogants de l'argument, misteris sobre l'illa, els supervivents i els detalls que es van acumulant a cada capítol.
Felicitats per qui hi estigui enganxat. Si no, la porta és oberta i hi ha un rètol que posa Benvingut a l'univers lostie.

1 comentari/s:

Anònim ha dit...

La vaig començar a seguir a la primera temporada i em vaig quedar allà on aquell gras, el jove guapo, la tia bona i el calvo aventurer descobreixen una mena de ruta, amb un codi que és el número de loteria que li va tocar al gras de les grenyes...

Després, per horaris laborals, la vaig deixar de mirar. Així i tot, el que n'he vist i sentit m'ha fet pensar que, efectivament, és una sèrie de gran factura. Ara només falta que algun guionista de TV3 n'aprengui i deixin de fer "cutrades" com Ventdelplà i El Cor de la Ciutat...