8a Marxa dels 3 pics

Dissabte 29 d'agost. Navàs. Dos quarts de set de la tarda. Més de 30 graus. Comença la Marxa dels 3 pics.
Aquesta cursa de muntanya és una mitja marató (21'1 km) que passa pels tres pics que envolten Navàs: el pic de Sant Genís, el pic de l'Àliga i el turó del Lledó. L'organitzacio va a càrrec del Centre Excursionista de Navàs. Paral.lelament se celebra una caminada nocturna amb un recorregut de 13 quilòmetres, seguint una part de l’itinerari de la Marxa dels Tres Pics.
La distància de mitja marató sempre em fa respecte. O estàs entrenat i no tens cap contratemps o pots acabar pagant molt fort. No competia des de feia un mes i mig i estic molt satisfet de la cursa que em va sortir. Vaig baixar de les 2 hores anant gairebé tota la cursa a ritme de la tercera noia. El 57è de 226 arribats. 1 hora i 54 minuts, a 5'38''/km. No està gens malament. La cursa la va guanyar amb molta autoritat el Just Sociats amb 1:22:05.
El recorregut passa principalment per pista i gairebé no xafa asfalt. La pols i la calor van endurir una mica més la cursa. Alguns dels trams coincideixen amb els de la Marxa Romànica i la Ruta de les Colònies. Sembla que no pugi ni baixi gaire però al final acumules un desnivell de 1630 metres (negatiu i positiu). Algunes pujades me les vaig agafar caminant.
El dia es va escurçant a finals d'agost i la majoria de corredors vam arribar de fosc a la plaça de l'ajuntament de Navàs on hi havia un bon avituallament per recuperar forces.