Berga-Berga en BTT

A les 9 del matí d'avui diumenge, 700 corredors eren al Passeig de la Indústria de Berga a punt per la sortida. Començava la 13a edició d'aquesta popular i arrelada prova en bicicleta de muntanya. Pocs berguedans i molts foranis entre els participants. L'organització, impecable, va a càrrec de l'entitat berguedana Mussols del Pedra.
Hi havia dos recorreguts diferents: un de 24 km i un de 56 km. Tot el recorregut llarg ha estat 100% Baix Berguedà: Avià, l'Espunyola, riera de Clarà, Casserres, Gironella... No sé exactament per on hem passat però hem fet moltes voltes endavant i endarrere. La riera de Clarà l'hem travessat uns quants cops. Seria interessant veure la ruta exacte sobre mapa (n'he trobat un, per fer-se una idea). He fet un temps de 4 hores i 13 minuts. Això és molt o és poc? No ho sé. No he vist cap classificació. Tot just era la meva segona cursa/prova/marxa en bicicleta de muntanya en tota la història. No és gaire lu meu.
Tinc la sensació que sóc a la l'última fase de la meva llarga lesió al peu i el fet és que en els últims mesos no he tingut gaires oportunitats de penjar-me el dorsal. Avui m'he fet passar una mica les ganes.