Cursa de La Nou de Berguedà 2013

Avui, Cursa de La Nou de Berguedà. De fet, el nom oficial seria Experience Trail's Berguedà 2013 - Trail la Nou de Berguedà. Molt trendy. El nivell d'inglès al Berguedà és pèssim però tot són trails, skyrunning, walking on the moon, winter party i hey soul sister. N'hi ha que avui han fet trail running. Jo he sortit a córrer. Del córrer de tota la vida, no sé si se m'entén.
Experience Trail's BerguedàEm sembla que he quedat primer de les ties i que he baixat de les 2 hores per fer volta de 15 km passant pel cim del Sobrepuny. Sobrepuny? Sí, berguedà/na, aquella muntanya que hi ha a sobre del pantanu. A 15 minuts de casa. En alguns punts del recorregut era per aturar-se i fer una foto o simplement contemplar l'esplendidesa que teníem al davant. Macu, macu. El mapa dels 15 km al Wikiloc.
Dies enrere vaig celebrar el tercer aniversari de la meva relació. Ens coneixem molt bé l'un a l'altra. Durant aquests anys, hem compartit molts moments jo i la meva fascitis plantar. La flama de la passió crema més que mai. Agraeixo a l'organització que hagi regat el recorregut perquè estigués més tou però no n'hi haurà prou. Jo vaig fent. Ja m'ho trobaré.